3.-4.10.

4. října 2017 v 19:42 |  Jídelníčky
Ahoj, tady jsou jídelníčky za poslední dva dny.

3.10.2017
Snídaně: cereálie s mlékem (469)
Svačina: pár sušených datlí (55)
Oběd: celozrná tortilla se zeleninou a krabí tyčinkou (303)
Svačina: capuccino (58), sušené ovoce (91), cereálie s mlékem (305)
Večeře: celozrná tortilla (250)

Kcal: 1 531
Pohyb: 1,5h volejbalu, 22min abs workout
Hodnocení dne: Limit kalorií jsem překročila, ale naštěstí ne o moc. Zítra si chci vyzkoušet, jak silná je moje vůle. Mám v plánu se přes den učit celkem 6hodin (většinou to bude nejspíš četba zadaných textů) ,zkusím se vlézt s jídlem pod 1 200kcal a hýbat se alespoň dvě hodiny. Tak mi držte palce. =)


4.10.2017
Snídaně: ovesné vločky se semínky, kokosem, medem, banánem a hroznovým vínem (389)
Svačina: zdravá ovesná sušenka (124)
Oběd: tortilla + ovesná sušenka (402)
Svačina: -
Večeře: tortilla (247)

Kcal: 1 162
Pohyb: 50min chůze, 75 kliků (ne najednou, ale v průběhu celého dne), 2:15 plank, 70min lekce swingu
Hodnocení dne: Kalorie jsem dodržela, pohyb též a učila jsem se taky dost, i když jsem nestihla ani zdaleka to, co jsem stihnout chtěla.

PS: Mamka mi koupila kuchyňskou váhu!! Juchůů! Teď budou všechny jídelníčky o něco přesnější =)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 creepypasta-and-mysterious creepypasta-and-mysterious | Web | 4. října 2017 v 19:58 | Reagovat

Pěkný blog

2 Amy Lawrence Amy Lawrence | Web | 4. října 2017 v 21:48 | Reagovat

Máš úžasné jídelníčky i pohyb :)
Máš hodnou mamku a je super, že máš váhu ;)

Já hlad nemám vůbec. A unavená zatím taky nejsem. Ale přijde to, určitě jo :D

3 Kara Kara | Web | 5. října 2017 v 10:28 | Reagovat

Krásné jídelníčky a ten pohyb :O <3! Jen tak dál, jde ti to skvěle.

4 quthin quthin | Web | 5. října 2017 v 12:47 | Reagovat

To já mám právě naopak :D že ráno nemám chuť a večer bych snědla všechno
Spřátelis? :)

5 Lady Unique Lady Unique | E-mail | 5. října 2017 v 18:52 | Reagovat

Ahoj, ThePerfectYou :-),

už jsem oslovila i několik dalších dívčin, ale zatím bez odpovědi, tak zkouším najít radu u Tebe. Nevíš náhodou něco ohledně tipu jíst želé, prosím? Dočetla jsem se o tom například tady (http://ana-doll.blog.cz/1404/ubytek-vahy) a ještě na pár blozích, ale nejsem si jistá, jaké želé mají dotyčné na mysli, respektive jak si ho připravit tak, aby to bylo efektivní.
Snažím se přijít na co nejméně kalorické potraviny, které by se daly využít v takových těch SOS případech, kdy člověka honí potřeba něco jíst nebo pít, ale kalorický příjem za daný den už výrazně přesáhl. Využívám hlavně žvýkačky, lízátka a bonbony na cucání - můžu doporučit, vydrží dlouho a třeba k televizi je to ideální věc. Teď chci zkusit zelený čaj, i když se ho trochu obávám, protože zřejmě silně barví zuby a takovým nápojům i potravinám se také snažím vyhýbat, ale možná by pomohlo brčko. Jiné čaje by možná taky udělaly méně škody než pytlík chipsů nebo balíček sušenek. Zkusím prozkoumat kalorie na jednotlivých krabičkách, ale nevím, zda se tam uvádí, protože čaje moc nepiju, už dlouho jsem žádný neměla. A ještě chci vyzkoušet zeleninový bujón zalitý pouze horkou vodou jako alternativu něčeho mezi čajem a polévkou. :-)
Budu ráda za radu, pokud víš něco o tom želé, případně za nějaký jiný tip, co by se mohl hodit. :-)

S poděkováním a pozdravem,
Lady Unique

6 Celaway Celaway | Web | 5. října 2017 v 20:36 | Reagovat

Tak s tou kuchyňskou vahou ti závidím, taky bych ji chtela, ale finance jsou mrcha :D jinak jídelníčku jsou pěkné, jíš zdravě a to je super, protoze to Js neumim :D a pohyb je taky pecka, proste jsi skvělá a jen tak dal! :)

7 ThePerfectMe ThePerfectMe | Web | 6. října 2017 v 0:23 | Reagovat

[5]: Želé? To opravdu nevím, promiň. Já se snažím jíst zdravé jídlo, třeba celozrnné věci, ovoce, zelenina atd.. jen teď u toho počítám kalorie...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama